Kizlar 10haftalik hamileyim bugun doktora gitdim guatr sorunuvar dedi genellikle gebelikte oluyormus soyledi bende ne oldugun pek anlamadim dedi internetten bakarsin kotu bir seymi yasayan varmi ya bebege zarari varmi ?doktor dedi ilac kullanmasan buyuye bilir