37.haftadayım.. İçten cevaplarınızı bekliyorum 😊
mahpeyker46 azelya manası ne
Sen1meleksin çiçek ismi. Açelya çiçeğiyle aynı
Teşekkür ederim.. Bebeğimizin ismi Nil simay olacak inşallah 🤲🏼