Nur000 Arkadaslar 11 haftalikken erkege benzetti doktorum. 13 haftada kiz dedi 15 haftada erkek dedi. bugun doktora gittim 16 haftaligim kız dedi ama yine değişecekmiş gibi geliyor 😂 anlayan varsa bakabilirmi 😊
efruzzz Nur000 ne cok degismisga cinsiyeti oyle amq genelde 16.haftada belli olur zaten oncekiler tahmini bence az daha sabret 20.haftada detayli ya girersin orda pek yanilma.ihtimalleri kalmaz diyecem de neler duyduk neler
Mavi87 Nur000 ayy canım ne kadar çok değişmiş. Net göremedi muhtemelen. Kalbinizden ne geçiyorsa o olsun inşallah 💕
Nur000 efruzzz evet bende detayliyi bekliyorum. Iki farkli doktora gittim birisi bacak arasi dolu erkek dedi digeride bacak arasi bos kiz dedi sasirdim.
Kenzimahfi Nur000 canım sende her hafta niye gidiyorsun ki çok normal yanılma olması 16 haftadan sonra kesinleşir genelde
Nur000 Kenzimahfi sirf cinsiyet icin gitmiyorum tabiki de. Biraz sorunlu bi gebelik geciriyorum doktor yakin takip ediyor her gittigimdede farkli cinsiyet söylüyor