Kızlarrr 2 cm açılmam var ve sancım 10-15 dkda bir geliyor 1-2 dk sürüyor. Doktorum sancılarını takip et haberleşelim dedi bi gelişme olmazsa da çarşamba tekrar kontrole çağırdı. Ama diyor ki en kötü ihtimalle ptesi suni sancı veririz😅 eee benim ağrım var ptesiye kadar nasıl dayancam diye düsünüyorum ben de kendimce😂 nasıl açılırım nasıl sancılarım sıklaşır😂 bu arada doğuranlara saygım sonsuz yemin ederim dünyanın en farklı hissi😂😂