balyanakoglum Merhaba daha önce ablamın durumundan bahsetmiştim. Testi pozitif çıktı ama hcg si 5 günde sadece 100 artmış yani 116 iken 216 olmuş. Doktor sağlıksız gebelik ya düşecek ya da dış gebelik demiş başına gelene vaf mı böyle olup sağlıklı bebeği olan
AysuMine balyanakoglum Benim oldu 48 saatte 2 katına çıkması gerekiyor normalde benim başta öyleydi sonrada artış çok çoook azaldı doktor kimyasal yada dış gebelik dedi 1 hafta içinde kanamayla birlikte düştü maalesef kısmet.. Ablaniz üzülmesin ben hemen 1 ay sonra tekrar hamile kalmıştım 😌
Esenburhan123 balyanakoglum bende oldu 1500 kadar yğkseldi ama düzensiz sonra adet oluyorsun düşüyor Tıpta kimyasal gebelik deniyor gebelik dahi sayılmıyor rabbim yardımcınız olsun