Ednurr Arkadaşlar troidlerim yüksek çıkıyor ilk haftadan beri ve düşmüyor 1 ay ilaç kullandım doktor bıraktırdı 18 haftamdayım şimdi test verdim yine yüksek çıktı sizinde başınıza geldi mi
Busra34ybg Ednurr canım tiroidler anca 2 3 aya toparlıyor kendini benimde düşüktü 3 ay ilaç kullandım anca toparladı ilacı kesme doktorunla konuş devam ettir
seyma_nur Ednurr benim de yüksek bende ilaç kullanıyorum fakat doktorum tiroit düzelse bile doğuma kadar kullanacaksın ilacı dedi
Ednurr Internette okudum düşük erken doğum gibi şeylere sebep olabiliyormuş troidler doğrumu acaba birde özele mi muayene oluyorsunuz devlete mi