Merhaba Kizlar
Adet günü bugün veya yarın. Dün erken gebelik testi almıştım negatif çıktı. Diğer aylara bakılırsa ya göğüs agrısı yada kaşık agrısı olurdu adet olmadan önce. Yumurtlama 12. Şubat idi ve ardındna 2 gün sonra, 2 gün sarı beyaz akıntı ve kasık agrısı vardı. Şimdiye kadar hiç bu şekilde olmamıştı? Yaşayanlar var mı aranızda bu gibi sorunları?