kızlar selam 17+5 ten. bugün kontrolumuz vardi cinsiyetimizi öğrendik doktorumuz bir sonraki kontrole detaylı ultrason yaptırın getirin dedi ama muayene esnasında da bebeğin iç organlarını kemik yapısını vs inceledi her şey yolunda bir sorun gözükmüyor demişti. detaylı ultrason şart mı dediğimde evet dedi. özel hastane malum indik sorduk fiyatını 500 TL. aklıma gelmedi değil hastane kazansın diye mi ısrarla istiyorlar yoksa gerçekten gerekli mi, meblağ az bi meblağ değil fikirlerinizi paylaşın lütfen :/