Sedacengiz hhhahhah 😂 saçını boyatıyorsan iyi bir anne değilsin seni gidi seniiiii ☝🏻 Ya kızlar ben çarşamba kuaförümden randevu aldım valla. Organik boyayla boyicak. İki seçeneğin var ya dip boyası yaptırıcam sarışınım şünkü yada dibime deydirmeden kendi saç rengimde bir boyayla boyayacağım. Gidince bakıcam. Ayrıca ünlüler mesela esra erol çağla şikel maşşallah 2şer oğlan doğurdular çatır çatırda boyattılar demi?