Sevgili anneler geceleri şiddetli kaşıntı yaşıyorum ayaklarım bacaklarım yara oldu kasimaktan. 35+5 haftalık hamileyim. Doktorum tahlil istedi AST ve ALT değerlerim biraz yüksek çıktı. Bugün yine tahlil verdim AST 44 ALT 63 cıkmış. Doktorum Gastroenterolojiye yönlendirdi. Artarsa değerler bebeği erken almak gerekir dedi. Böyle bir sey yaşayan var mı acaba ?