swdws ben 15+1 günlük hamileyim ve ben ilk günümden beri bel kalça ağrısı çekiyorumm az da olsa iş yapsam felaket ağrılarım oluyoo yatarken otururken yürürken sanki beynime vuruyo ağrısı kayınvalidem de böyleymiş erkek bebek çok yaparmış ağrı ondan diyorlar ama hamilelikden hemen sonra geçecekmiş