Selam kızlar 22. Haftamdayım son bi haftadır bacağımın aynı yerinde yanma oluyor. Böyle kramp gibi uyuşukluk gibi daha net tarifle sanki soğuktan acıma hissi gibi hep aynı yer. Doktoruma soracağım tabi ki ama aranızda yaşayan var mı bu durumu? Doktorum 23-24. Haftalarda magnezyum başlayacağım demişti sanırım onun eksikliği ile alakalı bir durum!?