Dilara1996 merhaba benimde aynı durum var 25 haftadan sonra öğrendik bunu ama kontrollerimi yapan iki doktor da normal korkulacak birşey yok diyerek rahatlattı beni cuma günü doğumum var hayırlısı ile ☺️ Sizde içinizi ferah tutun ben hiç kötü birşey düşünmedim umarım doğduktan sonra da sıkıntı olmayacak 🙏🏼