ZehraYnk Ben lansinoh aldım biberonlari 160 ml ve 240 ml olarak. Küçük olanı cam büyük olanı pp aldım. Avent dusunuyordum ama avent biberonlarinin yenidoğana uygun olmadığını akış hızının çok hızlı olduğunu okudum , bebegim boguluyordu yorumlarını falan gördüm hatta forumdan arastirabilirsin canım sende görürsün. Ama emziği avent tercih ettim.