Merhaba kızlar 36 haftalık hamileyim fakat talesemi yüzünden kan değerlerim sürekli düşüyor beslenmeme ve vitaminlerime dikkat etsemde yükselmiyor bunun gibi bir durumla karşı karşıya olan oldu mu doğumdan sonra ya da doğum esnasında bi sıkıntı yaşadınız mı