Yasinimmm doktorun dediyse senin özel bir durumun olabilir belki bilmiyorum ama benim de 20lik dişim apse yapmıştı. Doktoruma sordum diş hekimine gidip gebe olduğunu söylersen hafif antibiyotik verir düzelince de çeker dedi.
apseliyken, ağrırken dişini çekmezler bu arada.
ben de gitmedim diş hekimine.
beta glukan takviyesi aldım doktoruma sorarak yine. Imutor kompleks kullandım sabah akşm. Bir de karanfil yağı damlattım dişime. Fırçayla kökünü kazıyana kadar gün içinde çok kez fırçaladım. Apse 2-3 günde geçti.
sonra da çektirmedim. Tekrarlamadı.
istersen imutor kompleksi doktoruna sor. Doğal bir antibiyotik resmen.