Arkadaşlar merhaba ben 5 haftalık hamileyim 4. Haftamda kese gördüm şükür doktor ayın 26 su için tekrar gel dedi kaçıncı haftanizda köşede bebek gördünüz ben 4 haftada sadece kese gördüm normal mi bebek konusunda doktor birşey söylemedi sadece sagliklisiniz dedi yardımcı olurmusunuz