Mavismkn aynı durum bende de var 19 haftamda bu yüzden lekenlenmem ve erekn doğum riski olduğu için iğne oldum. Şuan 24+3 deyim dikkat ediyorum yukarı uzanmıyorum, kısa mesafeli yürüyüş yapıyorum kendimi yormadan, ev işi ağır yapmıyorum ve ayaklarımı uzatıp dinleniyorum bol bol. Sende kendini zorlamadan ye iç keyfine bak🤗🤗