Kızlar 35+6 haftalığız normalde ama 36+3 ile uyumlu çıktı bebeğim. Ama kafası 3 hafta daha ileriden gidiyormuş. 38 haftaya göre uyumlu dedi. Çok moralim bozuldu. Dünde 1cm açıklığım vardı. Bugün kontroldede bunu öğrendim. Bu durumu yaşayan anneler var Mı doktorunuz bu duruma ne dedi? Yani bana şey dedi detaylıda bir sorun çıkmış mıydı dedi bende hayır deyince takibe alalım dedi iyice bozuldu moralim.