senaynurbayoglu Hamilelikte tam yağlı veya yarım yağlı süt içmek lazım yoksa sadece Pastörize edilmiş süt mü içmek lazım ??
cipiti senaynurbayoglu tam yagli yada yarım yağlı sütler UHT olarak geçiyor pastörize olanların ömrü daha kısa oluyor ve daha sağlıklı olduğu söylendiği için ben pastörize yazandan alıyorum genelde cam şişede oluyor
Eminos123 senaynurbayoglu sutcumden alirim haftada 3 kilo sut birazi yogurt olur birazini da biz iceriz
E-K-D senaynurbayoglu süt gaz yapıyor son aylarda da bebeğe yapar diye çok önermiyorlar. Yoğurt , peynir tüketimini fazla yapıyorum. Süt olarak da ben yarım yağlı yada light tüketmiştim.
Merve6521 Zaten yarım yağlı veya tam yağlı sütler pastörize edilmiş oluyor . Anlayamadım soruyu canım ?
Oreganoo Uht önerilmiyor zaten hiç bir şekilde. Pastörize önerenlerde var. güvenilir, temiz olduğunu bildiğin yerden açık süt alıp kaynatma yapmayı öneren de. Ben günlük pastörize kovalamayı bıraktım 9tl oldu ltsi çünkü.
Ipekbocugu Açık süt önerilmiyor denetimsiz olduğu için. Bir de peynir hastalığı gibi hastalıklardan korunmak için sütün pastörize edilmiş olması gerekiyor. Kaynatma ile o sterilizasyona ulaşılamıyor.