Merhaba hanımlar şimdi doktordan geldim 39 haftalık hamileyim ilk defa detaylı ultra son yapıldı doktorun demesi bebeğin kilosu 4300 gr boyu 56 normal doğum yapma şansım çok düşük perşembe gününe randevu verdi perşembe günü sezeryan olacam Allah nasip ederse doktorun böğle değip doğuma giren oldumu tahminleri tutuyorum