Sultan94 merhabalar arkadaşlar ben bugün idrar testi yaptim ve sonuç pozitif 🥰🤲 sizce kan degerimdeki artışı kontrol etmek için iki güne bir gitmeli miyim? Yoksa 5. Haftadan sonra git keseyi gör mü?