_gencanne benim de öyle gebeliklerim cok zor geçiyor canım iki kaybım üstelik 11 ay önce oğlumu kaybettim ama oğlum sağ salim dünyaya gelirse blr kızım olsun cok isterim merak etme kız olunca oğlun yalnız kalmaz rabbim her iki meyveden de tattırsın kızı olmalı bence her kadının en başta hayırlı sağlıklı olsun cinsiyet önemli olmamalı kendini şartlama bence oğlum olsun yine diye 🥰