ayisigi3 Ronya23
Kızlar güzel düşünün,.güzeli çağırın 🤲inşallah genişlere birşey olmayacak ve hayırlısı ile büyüdüklerini de görücez.
Maşallah canim.degerin çok güzel.cikmis aynı benim ki gini tsh için birşey diyemiycem anlamıyorum çünkü ama git tabi kontrol ol ve hep.iyiyi düşün ara sıra bebişinle konuş bu bana çok iyi geliyor yemek yaparken bile dua ediyorum allahım bize bağışla ve rabbimden kim.istiyorsa nasip et diye,her ezanda dua ediyorum ve her lavaboya gidince.kotuyu düsünmeyin 🤲🙏 keşke öyle olsa toplu konuşuruz ama özel.mesajlasma da yok böyle de bazen kaybedebiliyorum ya da bildirimler altta kalıyor şimdiden kusura bakmayın olur mu 🙏🙏