ZeyooZ Kizlar sol bacagmi kaldirirken sol kasigima bicak gibi giriodu ama simdi oturdugum yerde giriyo. 😕 endise etmeli miyim???
deletedmom380 ZeyooZ ben daha cok yeniyim 4 haftalik hamileyim ama ara ara benimde oluyor kasigimin bazen sol bazen sag tarafinda dedigin gibi sanci oluyor . Sebebini tam bilmiyorum ama daha cok yeni oldugu icin yeni yeni yerlesiyormus sanirim ondan olabilir 😐
deletedmom28 O bende de olmuştu geçen gün iki gün sonra kontrole gittim bi sorun yoktu şükür stres yapma canım 🙏
ZeyooZ deletedmom28 ya cok sagol icimi rahatlattin benim kontrole daha 2 hafta var. sinirim bozuldu valla gecmeyince
deletedmom28 ZeyooZ ha iyi o zaman hastaneye gitmeye daha varsa aile hekimine git pazartesi günü ordaki ebelerde kalp atışını dinliyolar için rahatlasın 🤗