Kızlar iki çocuğum var 3. Ye hamileyim ikiside erken doğum biri 36 haftalık diğer 35 haftalık doğdu bugün bi doktora gittim evime yakın bi yerde diye 16. Haftada alttan rahim ağzı uzunluğuna bakmam gerek kısalık varsa erken doğumu önlemek için haftalık iğne olacaksın 36 haftaya kadar hatta serklaj bile düşünebiliriz dedi yaşayan yakınlarından bilenler var mı acaba nasıl bi yol izlemeliyim ne yapmalıyım