Bademmmm Arkadaşlar merhaba hamilelikte hangi balıkları tüketiyorsunuz ve hangi balıklar tüketilmemeli yardımcı olursanız çok sevinirim
Minik_kalplim_ Küçük balık tavsiye ediyorlar çünkü büyük balıklarda civa oluyormuş . Gebeliğimin ilk haftalarında bi kere yaptım yedim ama sonra tiskindim adını bile duymak istemiyorum 😖
merimerii Bademmmm civa içermeyen, yaşam süresi kısa olan mevsim balıklarını yiyebilirsiniz. somon özellikle faydalı olan balıklardan. ben genelde hamsi ve somon yedim. ton balığını çok seven biriydim ama civa oranı yüksek olduğu için yemedim hiç. internetten araştırdığınızda tam liste de çıkıyor yararlılar zararlılar olarak.
aslica Haftada bir somon tüketiyorum.Hamileler için çok faydalıymış.İnternette yazana göre derin deniz balıkları köpek balığı uskumru kılıç balığı vs yenmemeli.Ton balığından da uzak durun içinde cıva var ve cıva bebeğe çok zararlı.
Mavi87 Bademmmm googla dan bir araştırma yapın isterseniz. Dip balıkları olmayacak. Mesela ben uskumru çok severdim ama civa içerdiği için yiyemiyorum. Somon, hamsi, sardalya, çupra, levrek tüketilebilir