Elimde son 1 tane kalmıştı öylesine yapayım bi dedim bitirmek için yumurtlamaya yakın kırmızı çizgi biraz daha belirgin oluyor ya öyle bi ikinci çizgi gördüm adetime 8 gün var biliyorum çok erken ama bilmiyorum ya çok istiyoruz ama olmuyor hiç bi sorun yok benden sonra evlenenler hamile haberleri geliyor insanın canı sıkılıyor acaba dedim olabilir mi 🥺🥺😞😞