vuslat90 sag taraf cok sorun degil sirt ustu sikinti bebegin kalp atislarini yavaslatiyormus ve kordon dolanmasina fln sebebiyet veriyormus. Sol taraf bebege en rahat kan akisinin gidisine neden oldugu icin oneriliyor. Sag yada sol tarafa yatabilirsiniz her zaman, sol bi nebze daha iyi ama saga yatmak yasak diye bir sey yok yani rahat olun