mom012 Doğum rapor parasını Doğumdan hemen sonra mı alıyoruz yoksa doğum izinimiz bitince mi alıyoruz bilen var mı?
Hilalsny mom012 benim arkadasim kasimda dogum yapti 2 parca halinde aldi. Birisini dogumdan tam 1 ay sonra digerini ondan 1 ay kadar sonra aldi
Ckaragoz mom012 onu iş yerinle görüşmen gerek. Aylık istiyorsan aylık seçiyorlar toplu istiyorsan rapor bitince veriyorlar.