38 ci hafta bitti 38+1 olacam simdi bu nişan nasil bir yoğunluk ve kalinlikta geldiginde hissedebilirmiyiz vcye gectigimde surekli su ve pecete ile temizleniyorum ama nişanın düştüğünü hissedebilirmiyim diye merak ettim malum nişani gelip uzun süre suyu gelmeyende varmış herkesin dogumu tabikide farkli ama dogum yaklastikca meraklandim simdiden cvp vereceklerden allah razi olsun 😍😍