Ebru008 Merhaba arkadaşlar 6+1 haftalık hamileyim idrar yollarımda yanma var bir türlü geçmiyor antibiyotik yazdı largopen sizce geçer mi bu ilaçla bide doktor kesenin az aşıgasında kanama var dedi yerleşme kanaması korkma dedi sizde böyle bisi yaşadınız mi
Kuzeyufuk Ebru008 yerleşme kanaması yaşadım ben progestan ve pruluton iğne vuruldum 1ay progestanı da 5aya kadar kullandım
mom44 Ebru008 bende yaşadım 2 gebeliğim bundada oldu ilk gebeliğimfede progestan kullandım bundada şükür ilk bebeğim 2 bucuk yaşında
Poyraz_basak Ebru008 benimde olmuştu ufak bir lekelenme doktoruma progestan kullanayım mi dedim kullan bir zararı yok dedi fitil olarak kullanmıştım ictigimde baş dönmesi yapmıştı çok fena oyuzden fitil olarak kullanmıştım doktorunuza progestan kullanmam gereklimi diye sor mutlaka ve kullan bence