ZeynoBati ben İzmir deyim Çiğli araştırmaya gidiyorum Selin hanım doktorum memnunum normal doğum istiyorum gebelik egitimimize giren ebemiz çok tatlı bir bayandı inşAllah o denk gelir diyorum bende normal doğum istiyorum ama bakalım 23+3 deyim normal doğum yapılan odaları gezdirdiler dün bir çok hastanede olmayan şekilde yapılıyor yatış yapılan odada doğum gerceklesiliyor ve bebek hemen yanınıza koyuluyor odadan cikarilmiyormus o şekilde anlattılar