1bebeklianne emzirmeyi kesmene gerek yok canım. Sana sütün bebegini zehirler, o karnındakinin rızkı vs diyenlere asla aldırma 6. Aynına kadar emzir çünkü bebeğin çok küçük hem ek gıdaya alışır hem de sağlıklı büyür. Doğuma kadar emzirenler bile var a kendim yapmadığım için ona bir şey diyemem.bana annem kayınvalidem tüm buyukler kes memeden dedi . Ama 2 kadın doğum doktoru ve 2 farklı ebe emzirmeye devam et heleki korona var bağışıklığı düşmesin bebeğin dediler. Sadece imom OMEGA diye takviye kullandim. İlk gebelikte almamıştım öyle paralı vitaminleri ama bu sefer hem emzirme hem hamilelik olunca kullandım. Oğlum 2 yaşına girecek sutun tadı değişti dedi ve kendi bıraktı emmeyi ama daha küçük bebekler farkı anlamıyormus