Bbes fark var iki tane doğum yaptım ilk kızımda yani hiç bulantım olmadı rahattım valla oğlumda ise çok vardı bulantım hiç bir şey yiyemezdim herşey kokardı bana şimdi kızım 2.5 yaşında oğlum 1.5 yaşında şimdi üçüncü gebeliğim bu bundada pek kusmam olmadı nadir oldu bulantım oldu oda çok değil şimdi 36+3üm buda kız olucak Allah’ın izniyle inşallah 🌿🌿