Kızlar ben 20haftalık hamileyim 2gün önce sağ gögüsümden seffaf su aktı yapışkan tarzında böyle bugunde evde üstümü değiştirirken farkettim içimde beyaz atlet vardı sarı sıvı gelmiş atletime az bişey bu haftalarda normal mi doktoruma danışmam gerekiyor mu yada bilgisi olan yardımcı olabilirmi ilk gebeliğim olduğu için bilgim yok neden geldi Acaba