Hiraninannesi1 Haftadan sonra sizinde göbek deliginizde sızı oluştu mu benim göbek deliğim ağrıyor yan yatarken oksururken falan normal mi ?
Mlkrfk Hiraninannesi1 bende de oluyor ara ara 26. Haftadayım. Birde benim göbeğim de normalde de hassasiyet vardı bi şüpheye düştüm acaba göbek fıtığı mı diye gittiğim de doktoruma söyleyeceğim bu durumu
Kvsr-klm Hiraninannesi1 Hiraninannesi1 30 haftalıgım benımde öle hatta içi bıraz kızarık göbek deligimn
Serapveminikleri Hiraninannesi1 Normal cnm geriliyor benimde çok ağrım olur Dr sormuştum normal demişti büyüdükçe ağrı olur
Hiraninannesi1 Mlkrfk teşekkür ederim saolun içimi rahatlattiniz bende bi doktoruma sorayim 🙏 inşallah yoktur fitik falan
Hiraninannesi1 Serapveminikleri içimi rahatlardınız teşekkür ederim korktum bende aynı durumu yaşayan bar mi sebebi ne diye ama büyüdükçe oluyormuş 🙏