Abcxyz Kadercisi ay o kadar kasma kiz ye arada 😂 sak diye cocuga gitmiyor ya cips 😂 ben kolaya dayanamiyorum iciyorum ama gunde 1 bardagi gecirmemeye calisiyorum sadece 💁🏻♀️
Kadercisi Abcxyz yaa iyi güldüm inan 🙈 dimi ama can buda çekiyor napalim 🙈 sağlıkla al canım sende inşallah kucağına 🙈🙏
Demetslt Kadercisi Ille de herkes yesin demiyorumda yani hic kasmadim bu yiyecek konusunda cig sucuk salam sosis haricinde. Bende hergun yiyorum neredeyse cips vs.
birprensesvebirprensannesi Kadercisi Kendinizi kasmayın abartılmadığı sürece hiçbir şey olmaz. Canım ne isterse yiyorum çok yememek şartıyla kendini suçlama boşuna şeytan psikolojini coketmeye çalışıyor ama bişey olmaz korkma 🙏
Kadercisi birprensesvebirprensannesi evet gerçekten arada bende öyle hissediyorum sürekli düşürüyor canım beni bir şey çünki psikolojik olarak 🙄 yokluyolar heralde 🙄
Kadercisi 2melek_annesii bencede🙄 hiç böyle bir hamile olacağımı düşünmezdim İnan ki pinpirikli 🙄 sizlerden okuyunca rahatlıyorum sonra yine aynı oluyor psikolojik canım heralde hemen geçer inşallah 🤦
Abcxyz Kadercisi heralde canim herseyden bi an da sak diye vazgecemeyiz ki zaten elimizden geldigince dikkat ediyoruz arada kacamak bizimde hakkimiz 🤫🤫 amin canim insallah hepimiz saglicakla alalim minnoslarimizi 🥰🥰
nurdane3504 Kadercisi bence bu kadar kasmayın kendinizi canınız istiyorsa elbette yiyeceksiniz bende 19 sonundayim o gün canım isterse cips de çikolata da yiyiyorum 😄😂 çok şükür bebiş de gayet iyi bı sıkıntı yok
Kadercisi nurdane3504 çok şükür canimm … Sagliklica da gelir insallah 🙏🙏 bende atlaticam sizlerden duyup bilerek inşallah 🙏
2melek_annesii Kadercisi takma düşünme kuzum zehir degil sonucta kimisi sigara içiyo o en berbatı sen masum cikolata cips yiyon
Melek- Kadercisi Eve almıyorum sağlıklı atıştırmalılar bulundurun mesela probiyotikli yoğurtlar, kuru meyveler , çiğ kuruyemiş ve leblebi gibi:) ya da müsli yiyebilirsiniz hem doyurucu hem sağlıklı
Kadercisi Melek- bende ne güzel almiyordum çiğ kuruyemiş kuru meyve yiyordum bı kardesim geldi eve misafirliğe dolabı bı doldurduk ondan sonra oldu ne olduysa bugün eşime saklattim hepsini bakalm 🙈
Busgktp Kadercisi ben hiç zorlamıyorum canım ne isterse yiyorum. Aşırıya kaçmadıktan sonra bi sakınca görmüyorum. Isı işlem görmüş ya da ciğ olan şeyleleri tüketmemeye dikkat ediyorım sadece. Onun dışında kolasını da cipsini de çikolatasını da hatta burgerini bile yedim 😅
nurell Kadercisi hiçbir şey yiyesim geliyorsa fazlaya kaçmadan yiyiyorum ve patates çuvalı gibi oldum😂😂😂
Nurr0606 Kadercisi pisman olma canim hamileligin ilk 3 ayı su bile icemedim sadece patataes cipsi yiyince istifra etmiyodum ilk 3 ay nerdeyse makarna ve cipsle durduk açım diye agliyodum suan 5 ayligiz ve elhamdulillah hersey cok yolunda😂
Kadercisi Nurr0606 çok şükür canım öyle de devam etsin inşallah 🙏 biraz vicdan birazda sanırım hormonal canım ya bu kadar pinpirik yoksa normal değil aşarız bizde inşallah 🙏
Helllooooo Kadercisi valla canım ben ilk 3-4 ay dikkat ettim son aylarda ne yalan diyim etmedim dikkat hele şu sıralar hiç etmiyorum 39+3 oldum çöl şükür iyiyiz yani ye abartmadan bişe olmaz