sehri_hzr İkili test yapmıştık 10 gün sonra çıkar dediler aradılar sonucunuz normalmiş dedi iyidir dimi kontrolde veririz dediler onada 1 ay var gitmelimiyim?
Busbushatun sehri_hzr canım yanı normal kelımesı sence kotu bse olma ıhtımalı anlamını barındırır mı? Bıse olsa zaten gelmenız gerekır fılan dıyede eklenırdı normal normal demek gayet