busrakaan Merhaba kızlar delta hospitala gidip doğum ücretlerini öğrenen var mııı ? Doktor önerisi de yaparsanız sevinirim
Zeynep12- busrakaan ben gidiyorum tahir tosyalı doktorum kesinlikte tavsiye ediyorum yaşı geregi çok tecrübeli eskiden beri hem annem hem benim gittiğim bir doktordu dogum ücretleride normal dogum 2500 sezaryen 3000 tl