Sedaasel Hanımlar Doğum yapalı 20 gün oldu ama göğüslerim çok çatladı emzirirken çok zorlanıyorum resmen ağlıyorum artık acısına birde göğsümün birinde beyaz bir tabaka gibi birşey oluştu çatladı sizin önereceğiniz birşey var mı lansinoh kullandım ayva çekirdeği denedim ve göğüs Kalkanı kullanıyorum
Dytanne Sedaasel canım lansinoh marka lanolin krem var. Sürekli onu sür, ben öyle kurtuldum. Hem de emzirmeden önce silmen gerekmiyor.
Melikeyigit Sedaasel karabaş otu var ondan al onu kaynat suyundan pamuk ile sür canim 😊 bende agliyordum cok sukur azaldı .😊
Elifrana Sedaasel aynı durumdayım maalesef 15 günde 2 tüp lansinoh bitirdim 😒 Garmastan diye bi krem önerdi eczacı bugün onu aldım bakalım inşallah işe yarar
Bitanesi Tahinin üzerindeki yağı sür işe yarıyo yirmi gün olmuş geçmemiş geçer inşallah Allah yardımcın olsun
Sedaasel Melikeyigit Melikeyigit onu duydum ama denemedim onu da bir deniyim tamamen geçti mi canım senin bir de kaç gün kullandın
Melikeyigit Sedaasel 2 3 gün kulandim canim benimki kanıyordu hatta cok sükur suan gecti insallah gecer seninkide gercekten cok zor 😌
Sedaasel Bana da doktor fucidin ve travazol kremi birbirine karıştır sür dedi ve e vitamini yazmış onun da içindeki jeli göğsüme sürüyorum inşallah geçer ya çok kötü