19 haftalığım memlekete gelince burda bi doktora gözükeyim ne dicek dedim,cocuk sağlıklı bir sorun yok ufak bir parlaklik gordum kalptr ama cihaz cok gelismis degil detayli baktirmak gerekli dedi bende eskisehir tip fak. Gidiyorum orda baktırırim dedim. Kalpte parlaklik sorunu olupta duzelen oldumu yada bu süreçte neler yasadiniz bilgi verirmisiniz kafam karisti oysa 15 haftamda gittigimde tip fak melih bey kalpte sorun yok demisti afalladim suanda