Mugehkc bende polikistik over hastasıyım ve yumurtam büyümüyordu düzensiz adetim vardı Bursa’da Doçent bir doktora yaptırdım 1500 tl tüp bebek merkezine 300 tl hastaneye aşılama işlemi için toplam 1800 tl verdim çok şükür ilk seferde tuttu ama 4.500 gerçekten fazla bir ücret