snmacan Hanımlar merhabalar Ben de sonunda doğum hikayemi yazıyorum. Cennet kokulu kızıma kavuşmamın sarhoşluğunu biraz üzerimden kaldırıp sizinle paylaşmak istedim. 40+1 olduğumuz gün Cumartesi günü kontrolümüz vardı. Doktorumuz herşeyin yolunda olduğunu suyunun iyi olduğunu ancak çatı kontrolünde kızın daha aşağı inmediğini söyledi (Bu arada ben sürekli yürüyüş yapıyorum pilates yapıyorum ve squat yapıyorum) Benim daha önceki apandist ameliyatından olan göbekte bir iz vardı bunun sızı beni son 3-4 gündür uyutmamaya başladı ve çok fena bir vajinada ağrı oldu. Doktoruma sordum siz bana 1 hafta diyorsunuz ama kesn bu çocuk kanala iner diyebilir misiniz dedim.( Çünkü normal doğum istiyordum. ) Ben bu ağrı sızıya katlanayım dedim. Bebek ne zaman gelmek isterse bilemeyiz dedi. O zaman biz bir tarih koyalım dedim git gide ben kötü oluyorum uyuyamıyorum dedim eşimde bu konuda beni destekledi. O zaman 28 mayıs pazartesine normal gelmezse o gün sezeryanla alırız dedi. Pazartesi sabahına kadar bekledik. Kontrole girdik önce sancım çıkmadı. Doktor sezeryana hazırlanalım dedi. Saat 11.30da güle oynaya ameliyathaneye girdim. Tek düşündüğüm güzel kızımı sağlıkla görmek öpmekti.. Ameliyat öncesinde epidural iğnesi için uyuşturuldu hissettiğim sadece bu oldu. Bir de kızım o kadar yerini sabitlemiş ki sezeryanda bile aşağı indirmek zorunda kaldı doktorum. Kızım 28 mayıs 12.08de dünyaya geldi ve ben ANNE oldum... Cennet kokusu evlat kokusu imiş ve tarifi gerçekten başka bir şey ile anlatılmıyor. Bunları yazarken bile boğazım düğüm düğüm oldu. Doğum şekliniz nasıl olursa olsun, her anlamda ikinizinde sağlıkla bu süreci tamamlamanız nasip olsun.. Kusuruma bakmayın uzattım çok.. Öpüyoruz sizleri kızımla 😊😘
HicranKzn Ayyy canım ne güzel anlatmışın😘 yaşı uzun olsun. Allah analı babalı büyütsün darısı bize inşallah 🤗🌺🌸♥️
snmacan Etak86 sonrasında ağrım olmadı epiduralden.. Sonda benim canımı yaktı çıkartıldak sonra.. şu an sadece iç dikişlerim ağrıo onun dışında sıkıntım şimdilik yok