Merhaba sevgili anneler, bebeğimde başından beri hiçbir sorun yokken ikili test iyi çıkmışken 22.haftada kalpte parlaklık görüldü. Doktor tek basına anlamı yok dese de ben internetten araştırınca çok kötü oldum. Eskiden down bulgularından sayilabiliyormus. Suan 26. Haftadayız, bebeğimin gelisiminde de sorun yok 3 gün falan önden gidiyor. Asla sizlerle kıyaslama yapma amacinda değilim, gelişim geriliği de bir bulgu olduğu icin soruyorum bu soruyu. Doktor gelisimi 3 gün onde dese de içim içimi yiyor ya her an geri kalirsa diye, çocuğum 25+3 te 840 gr çıktı, boyu da 32 cm . Sizce normal mi, sizin bebeklerinizin gelişimi nasıl?