Kızlar ben 21+2yim 3 gundur geceleri çok kötü oluyorum yataga giriyorum migdem bulaniyo koşup kusuyorum sizce kötü biseymi bu üçünücü ayumdan sonra kusmalarim bitimisti sabahlari kusuyodum besinci ayimdayim 3 gundur gece kusuyorum lutfen benim gibi olan varsa yorum yapabilirmi ilk gebeligim korkuyorum