Dilek_yksl Yuceroglu ben yaptırdım 12. Haftada ense kalınlığı gözükmüştü sonra düzeldi kalınlık ama yine de yaptırdık çok şükür temiz geldi 🙏🏻
Busbushatun Yuceroglu burun kemıgı kucuk demıstı doktorum detaylıda bende ıkılıyle fılan mafa karıstırmak ıstemedım
Yuceroglu Busbushatun bizim de 20. Haftada kısa çıktı burun kemiği. Hepsi normaldi. Diken üstündeyim ben de
Busbushatun Yuceroglu bnmde hersey normaldı bn umursamıcaktım aslında ama tup bebek oldugu ıcın rısk artıyormul oyuzden ogrenmek ıstedık
DemirleHayat Yuceroglu doktor 2 mm ense kalinligi sınırda dedi biz yaptırıp yaptırmamak arasındaydık doktor da böyle bir yorumlama yapınca yaptırdık
Hbss12 DemirleHayat sonucunuz ne çıktı bizimdr ense kalınlığı 2.1 dendi amniyosentez önerildi de merak ettim
Yuceroglu DemirleHayat burun kemiği kısalığı dedi. 5.37 bizim de sınırda. Diğer herşey normaldi. Bu testi yapalım risk dedi. Yaptırdık bakalım
DemirleHayat Hbss12 temiz çıktı sonuc kan tahlilim de risksiz cikmisti ama icimiz rahat etsin istedik yaptırdık biz de 🥰
Esracnrr27 Yuceroglu tarama testinde yüksek risk çıkmıştı ama çok şükür nifty temizdi darısı size inşallah
Dilek_yksl Yuceroglu 11 günde çıktı biz intergene yaptırdık Ankara’da bir laboratuvar siz nereye verdiniz ?