ranaodnc Kızlar doktorum oje sürme kimyasal sonuçta bebek için iyi değil dedi ama ben hiç böyle bişi duymamıştım daha önce . 13 haftalık hamileyim 🤰 sizin bu konuda bi bilginiz var mı ?
ranaodnc GizemDksz Acaba kalsiyumu tırnaktanda alıyor ya o yüzden mı dedi diye düşündüm bende. Cesaret edememiştim yani.
ranaodnc Acaba kalsiyumu tırnaktanda alıyor ya o yüzden mı dedi diye düşündüm bende. Cesaret edememiştim yani.
GizemDksz ranaodnc ben makyajımı da yapıyorum. Ojemi de sürüyorum. Doktorum da mükemmel bir insan. Her şeyimize şahit oluyorlar. Sıkıntı yaratacak olsaydı söylerdi:) sağlıklı bir gebelik geçiriyorum şükür. Açık havada sürün kokusu da gelmiyor.
ranaodnc CerenSelvi Al bendende o kadar 😁 Hani tamam şart değil ama yazında insan renk istiyor. 3 ay bitti nasıl olsa ben tekrar soruyum doktora belki sür der 😋
Merve12 GizemDksz bende ayni sekilde millet yabancilar agirliklarla squat yapiyor bizim turk kadinlari ojeyi depdoranti parfumu dert ediyor
CerenSelvi ranaodnc 😇😇😇 yani doktor dediyse haklıdır mutlaka dinlemek lazım ama ben makyaj yapmam pek mesela ama oje vazgeçilmezimdir 😅😅😅 hiç sorun yaşamadım ama söz dinlemekte fayda var 😇😇
Mlsh ranaodnc ojeden kimyasal bebege gecene kadar, havadaki karbonmonoksit miktari daha cok zararli bence. Tabiki yoruma acik bir konu. Ben flormarin calsiyum katkili parlaticisi ve french kullaniyorm sadece. Unluler neler kullaniyor neler 🤔
ranaodnc Mlsh Ya evet takip ettiğim hamile ünlüler var bakıyorum tırnaklarında oje 😮 Demekki zararlı değil
Mosimosi Böyle şeyler sıkıntı yaratacak olsaydı şarkıcılar, oyuncular vs hamile kalmazdı. Bi sürü kimyasal kullanıyor hepsi ama cillop gibi bebekleri oluyor
Mlsh ranaodnc en basiti Zahide Yetis. Ki kendisi programda doktorlar agirlayip bu tur sorulari sordu diye hatirliyrm
Ciara93 ranaodnc tırnağa sürülüyor alt tarafı ben de ilk defa duydum ☺️ Ama doktorun söylediyse elbette dikkate al canım. Bitkisel markalar var onları kullanırsın. Ama bunu diyen doktora uyarsak şampuan kozmetik ürünü vs hiç kullanmamamız gerekiyor 🙈 ben o kadar inceye takılmıyorum şahsen. 🤷🏻♀️
Kibarbaby ranaodnc hergün ojem var. Böyle ufak tefek şeylere takılmaktansa elimizdeki telefon daha çok zararlı bence. O yüzden o kadar sıkıntı ya sokma kendini derim ☺️