Mom77788 Merhaba güzel anneler doktorum bebeğimin bağırsağındam 1 ve 2 nokta kadr parlaklık olduğunu söyledi. Bu durmu yaşayan anneler varmı? Veya böyle doğum yapan Anneler
Mlkrfk Mom77788 benim bebeğim de de kalbinde var parlaklık küçük bir kireçlenme gibi dedi ama tek bir organ da olması bir sorum teşkil etmiyor kafana takma birden fazla Organ da sorun olduğu zaman endişe etmeliyiz dedi.
Byzayk0 Mom77788 canım benim bebeğimde de var ikili testte bir sorun çıkmadı ense kalınlığı burun vb. Ama detaylıda bağırsakta parlaklık çıktı doktor tek başına sorun teşkil etmez dedi inşallah sağ Salim kucağımıza alırız meleklerimizi Allah ım korusun hepsini 🙏🙏
Aprilmomy Mom77788 tek başına birşey ifade etmiyor, bizim de detaylı ultrasonda tek belirti bağırsak parlaklığı çıktı amniyosentez önerdiler, oldum.Sonuclarimiz tertemiz çıktı çok şükür.
Mom77788 Byzayk0 bizde de 2 li test temiz cıktı . Detaylıda gördü doktor 30. Haftya kadar kaybolacagnı söyledi inşllh kaybolr ya
Mlkrfk Mom77788 sebebi yok olabiliyor kalsiyum dan dolayı kireçlenme gibi birşey dedi. Belki bizde de vardır bilemeyiz dedi inşalalh Allah a emanet hepsi birşey olmaz