Ruzgarperisi anladım canım doktor peki iğne kullanman gerek dedi mi inşallah hersey yolunda gider ben hamile kalmadan bile kullanıyordum vücut alışsın rıske atmamak için iğne konusunda kesin uyarısı yoksa doktorunun korkmana gerek yok pıhtılaşma sorunun yoksa ama benim 3. Düştüğünden önce doktor adet günün geçer geçmez kan ver hemen iğne başlıcam felandedi baya tembihledi diğer doktorumda düşükten sonra da tekrar hamile kalana kadar kullan dedi Allah’a emanet bebişlerimiz